Silverum Club

Staráme se o naše věrné investory do vzácných kovů.
Odměníme Vás slevou až 2 %. Stačí u nás jen pravidelně nakupovat.

Členství v Silverum Club

Zapojte se

Chcete využít výhod členství?
Stačí se zaregistrovat v našem eshopu.

Pokud již svůj zákaznický účet máte, stali jste se členem Silverum Club automaticky.

Úroveň Vašeho členství a z něho odvozené slevy jsou závislé na součtu Vašich dokončených objednávek.
Přehled o svém členství a slevách naleznete ve svém zákaznickém účtu.

1. úroveň

Nakoupíte-li u nás v souhrnu alespoň za 50 tisíc Kč, získáváte slevu až 0,20 % na budoucí objednávky.

2. úroveň

Nakoupíte-li u nás v souhrnu alespoň za 250 tisíc Kč, získáváte slevu až 0,5 % na budoucí objednávky.

3. úroveň

Nakoupíte-li u nás v souhrnu alespoň za 1 milion Kč, získáváte slevu až 2 % na budoucí objednávky.

Do 3. úrovně členství zbývá nakoupit ještě za 96 360 Kč
Ceny 2. úrovně (aktivní)
0,5% sleva
Ceny 3. úrovně
2,0% sleva
Více o Silverum Club

Členství v Silverum Club je zcela zdarma a bez jakýchkoliv závazků. Za Vaši věrnost jednoduše získáte výhodnější nákupní ceny oblíbených investičních kousků.

Často se ptáte…

Rozdíl je v úrovni slev u produktů ze zlata, stříbra a ostatního sortimentu pro jednotlivé úrovně členství. Lepší přehled nabízí následující tabulka:

Úroveň členství Zlato Stříbro Ostatní
1. 0,10 % 0,20 % 0,20 %
2. 0,25 % 0,50 % 0,50 %
3. 1,00 % 2,00 % 2,00 %

Ceny jednotlivých produktů v rámci e-shopu již plně reflektují Vaši členskou úroveň, tj. jsou zobrazeny včetně členské slevy. O slevu tedy není zapotřebí nikde žádat, je načtena automaticky, pokud jste přihlášen/a na Vašem zákaznickém účtu.

Nikoliv, jakmile jednou dosáhnete určité členské úrovně, nemůže se již tato úroveň snížit. Dosažená úroveň členství je trvalá a pro její zachování tedy není nutné provádět např. minimální objem objednávek za měsíc, rok apod.

Ano, pokud provedete registraci účtu se stejným e-mailem, se kterým byly realizovány předchozí nákupy bez registrace, pak se všechny nákupy automaticky přiřadí pod Váš zákaznický účet.

Změna přihlašovacího emailu je z důvodu Vaší bezpečnosti možná pouze s naším souhlasem a následným ověřením. Po úspěšně provedené změně Vám ale samozřejmě členství zůstává.

V takovém případě - po předchozí kontrole a ověření - převedeme Vaše dosavadní nákupy z více emailových adres pod jednu (sjednotíme je pod jeden zákaznický účet) a Vaše členská úroveň se tedy bude následně odvíjet podle souhrnné výše všech realizovaných nákupů.

Změna se projeví okamžitě po úspěšné realizaci Vaší objednávky, tj. její úhradě a úspěšném odeslání na Vaši adresu. V případě objednávky na dobírku je to moment, kdy obdržíme platbu za objednávku od České pošty. V rámci Vašeho zákaznického účtu jsou všechny takové objednávky označeny jako “Zaúčtována”, resp. “Súčet-zaúčtováno” v případě nákupů na Stříbrný účet. Právě tyto statusy objednávek jsou určující pro stanovení Vašich celkových nákupů a s tím související členské úrovně.

Ano, při objednávce na fixaci bude pro stanovení výsledné ceny nákupu zohledněna jak množstevní sleva (je-li pro daný produkt a objednávané množství dostupná), tak úroveň Vašeho členství.

Nikoliv, členství není nijak zpoplatněno ani zde nejsou jakékoliv závazky z Vaší strany.

Ano, nákupy na Stříbrný účet jsou započítávány do celkového objemu Vašich nákupů, a tedy i pro stanovení Vaší členské úrovně. Logistika e-shopu a Súčtů jsou však odděleny a nelze zasílat objednávky společně.

Nikoliv, toto možné není. Před zadáním objednávky se proto prosím ujistěte, že jste přihlášeni na svém zákaznickém účtu. Jen tak máte jistotu, že se správně načte sleva dle úrovně Vašeho členství.

Není. V ojedinělých případech si společnost Silverum vyhrazuje právo zrušit členství v případě porušení podmínek ze strany klienta. Jedná se např. o nezaplacení objednaného zboží, nedůvodného nepřevzetí zásilky apod.

Váš dodavatel rodinného stříbra - již od roku 2009.
Drahé kovy?
Silverum!
Garance zpětného výkupu.
Tradice
Více než 15 let na trhu.
Výhodné ceny
Garance původu a ryzosti kovů.