Možnosti dopravy
1. Poštovní zásilka
Objednávky uskutečněné přes e-shop nebo individuálně telefonicky či e-mailem, zasíláme z našeho logistického centra, prostřednictvím společnosti INSURANCE TRADE s.r.o. Jako přepravce používáme výhradně Českou poštu – cenné zásilky. Důvodem je skutečnost, že jedině tato společnost umožňuje 100% pojištění zásilek obsahující drahé kovy. Cenná psaní a cenné balíky jsou přísně evidovány a pošta za ně plně ručí.
Poštovné se řídí ceníkem České pošty (naleznete na cpost.cz). Náklady na dopravu zjistíte též během zadávání objednávky v e-shopu, ještě před jejím konečným potvrzením.
O odeslání zásilky budete informováni e-mailem, kde naleznete i trasovací údaje. Cestu zásilky pak můžete sledovat na portálu cpost.cz nebo v aplikaci na mobilu. Systém pošty po přihlášení umožňuje využívat některých dalších služeb (např. změna dodání, uložení na poště bez pokusu o doručení apod.).
Zaplacené nedoručené zásilky jsou na pobočkách České pošty uloženy po dobu 15 dnů, pak jsou vráceny jako nedoručitelné. Úložní dobu si můžete prodloužit. U dobírek je úložní doba kratší, cca. 10 dní. Pokud si nemůžete zásilku okamžitě převzít, doporučujeme informovat se na své místní poště.
Balení zásilek
Zboží je pečlivě baleno do ochranných fólií, molitanových vystýlek a podobně. Stříbrné mince jsou uloženy v originálních tubách (pokud zaplní více jak polovinu tuby) nebo v PVC ochranných pošetkách, pokud nemají originální kapsli. Zlaté mince posíláme vždy v tubách nebo kapslích. Vše je umístěno do zajištěné kartonové krabice. Krabice je pak uzavřena v bezpečnostní obálce se speciálním uzávěrem. Pokud zasíláme celé originální bedny (500 oz a více), jsou baleny individuálně, dle požadavků pošty na cenný balík.
Pojištění
Zásilky jsou u České pošty pojištěny na svou hodnotu. Pokud by se tedy zásilka poškodila nebo dokonce ztratila, její hodnota je plně uhrazena, resp. byla by odeslána nová náhradní. U cenných zásilek je však podobná komplikace zcela výjimečná.
2. Osobní vyzvednutí v 24SAFE
Objednávky v hodnotě nad 20 tis. CZK (nebo ekvivalent v EUR) lze osobně vyzvednout u našeho smluvního partnera 24SAFE v Praze 1, Na Poříčí 1071/17. Společnost 24SAFE je poskytovatel osobních schránek a má nastaveny nejvyšší bezpečnostní standardy. Objednávku si můžete vyzvednout kdykoli během dne, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Jedná se tedy o NONSTOP službu!
Dodání do 24SAFE je třeba označit jako volbu během zadávání objednávky v e-shopu. Odběr v 24SAFE není podmíněn vlastnictvím schránky. Schránku však lze v případě zájmu na místě objednat nebo obsah zásilky uložit do již zřízené. Pokud klient nemá o schránku zájem, odnese si zásilku domů. Vyzvednutí zásilky v 24SAFE je podmíněno znalostí PINu, který klient obdrží e-mailem a předložením osobního dokladu.
O čase doručení zásilky do 24SAFE bude klient informován e-mailem. Po dobu 10-ti dnů pak zásilka čeká na vyzvednutí. Tato úložní doba je zdarma. Uložení nad 10 dnů je zpoplatněno částkou 50 CZK / den. Případný poplatek za prodloužené uložení hradí klient na místě přímo společnosti 24SAFE.
3. Odvoz na adresu klienta nebo osobní předání
Tuto službu automaticky nabízíme našim velkoodběratelům (od 5.000 oz výše). Pro větší objednávky (cca. 2.000 oz) stálým klientům umožňujeme sjednat individuální podmínky dodání na základě dohody.
U malých a středních objednávek osobní předání nenabízíme. Důvodem je minimalizace nákladů na logistiku a souvisejících bezpečnostních rizik.
Silverum!